سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : پنج شنبه 91/10/28 | 8:9 صبح | نویسنده : مهدی

؛Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد.

 شتاب دهنده دانلود این دانلود منیجر یکی از بی رغیب ترین ها است به طوری که با آن میتوان با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل دارد و شما می توانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از بسیاری از سایت های دلخواه ، به راحتی و بدون نیاز به هیچ اقدام خاصی دانلود کنید.
 این نرم افزار می توانید سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد.

 


- ویژگی :
 
بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلودها و … اشاره کرد.


برای دانلود این نرم افزار اینجا کلیک کنید
 
 
نرم افزار کرک کردن اینتر نت دانلود منیجر تمام ورژن ها
 
برای دانلود کرک دانلود منیجر بر روی لینک زیر کلیک کنید ...

dowwnload

رمز فایل:www.pardad.ir




تاریخ : دوشنبه 91/10/25 | 6:9 عصر | نویسنده : مهدی

امروزه فلش درایو‌ها در اندازه و شکل‌های مختلفی از راه می‌رسند، در حالی که ظرفیتی حداقل 1 ترابایتی دارند و از اتصال USB 3.0 نیز بهره می‌برند که این سرعت انتقال اطلاعات را نیز بسیار بالا می‌رود.

 
کینگستون هم حافظه فلشی ارائه کرده است که به آن لقب " بزرگترین ظرفیت جهان" را داده است. در این حافظه شما قادر خواهید بود با سرعت 240 مگابایت به خواندن اطلاعات و با سرعت 160 مگابایت بر ثانیه به نوشتن اطلاعات بپردازید.
 


DataTraveler HyperX محافظی از آلیاژ مخصوص دارد که آن را از ضربات مختلف محافظت می‌کند. در حال حاضر تنها نسخه 512 گیگابایتی این حافظه در دسترس است و با قیمت 1750 دلار به فروش می‌رسد. مدل 1 ترابایتی نیز مدتی بعد از راه خواهد رسید و باید ببنیم چه قیمتی خواهد داشت



تاریخ : دوشنبه 91/10/25 | 6:7 عصر | نویسنده : مهدی

با نرم افزار Aims Migital Smart Gallery دیگر نیاز نیست برای تک تک فایلهای خودتان پسورد قرار دهید و همه را مشکوک کنید. با این برنامه می توانید به راحتی و به صورت مارک آل تمام پوشه ها را مخفی کنید تا دیگر کسی به انها دسترسی نداشته باشد و در زمان نیاز با مراجعه به برنامه و وارد کردن پسورد خیلی راحت فایل های مخفی شده را نمایان می کنید.

 
اگر سیستم عامل تلفن همراهتان سیمبین نسخه ی S60v3 , S60v5 , S^3 است شما به راحتی می توانید آن را از لینک زیر دانلود و بر روی تلفن همراه خود نصب کنید.
 



تاریخ : یکشنبه 91/10/24 | 7:52 صبح | نویسنده : مهدی

تصورش را بکنید که در اتاق مشغول بازی با ایکس باکس هستید و بعد از یک انفجار شعله های آتش از تلویزیون بیرون بزند و همه جای اتاق را دربر بگیرد. این تحولی در دنیای بازی های مجازی است که سامسونگ به همراه مایکروسافت وعده تحقق آن را داده اند.

 


در واقع این طرح نقشه‌ جدید برای تبدیل کل اتاق نشیمن خانه شما به یک محیط بازی مجازی می‌دهد. حتی ممکن است این تکنولوژی جدید بخشی از Xbox 720 شود که هنوز در مرحله توسعه و تکمیل قرار دارد. در اینجا با سیستمی روبرو هستیم که محیط بازی را با استفاده از پروژکتور سه بُعدی بر روی دیوارهای اتاق منعکس می‌کند. از آن با نام "نمایشگر محیطی" (environmental display) یاد شده که می‌تواند یک مزیت ممتاز برای فروش نسل بعدی Xbox باشد.


این سیستم در عین حال که از قابلیت تصویر افکنی بر روی سطوح پیرامونی برخوردار است، از یک دوربین سه بُعدی مجزا نیز بهره می‌جوید که به وسیله انتشار پرتو فروسرخ اقدام به رصد کردن موقعیت بازیکن در اتاق خواهد کرد و سپس از این اطلاعات برای پیش‌بُرد بازی استفاده می‌کند. این دوربین برای سایر اشیا موجود در اتاق هم به همین شکل عمل می‌کند و از آنجا که تکنولوژی آن مشابه کینکت خواهد بود به نظر می‌رسد استفاده همزمان از این دو باعث شود تا کاربران Xbox به طور کامل غرق در محیط بازی شوند.




تاریخ : یکشنبه 91/10/24 | 7:51 صبح | نویسنده : مهدی

حسگر Parrot Flower Power یکی از محصولاتی است که در نمایشگاه بزرگ کالاهای دیجیتالی CES رونمایی شد. این دستگاه با نظارت بر نور خورشید، رطوبت و دیگر متغیرهای ضروری، کاربر را با ارسال یک پیامک به تلفن همراه هوشمند وی از زمان مناسب برای آبیاری و تغذیه گیاهان آگاه می‌سازد‌.






این دستگاه همچنین به کاربر با استفاده از اطلاعات متخصصان باغبانی در مورد مراقبت بهتر از گیاهان پیشنهادهای می‌دهد‌




  • دانلود فیلم