سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : پنج شنبه 91/11/5 | 9:15 عصر | نویسنده : مهدی

با نصب و اجرای این نرم افزار سرعت ارسال و دریافت اطلاعات از طریق مودم شما تا حد زیادی افزایش می یابد که قادر است با تمام مدل های مودم همانند Dial-up, DSL, سرعت ADSL, Cable, ISDN سازگاری یابد.
لازم به ذکر است استفاده از این نرم افزار اینترنت در استفاده از اینترنت ماهواره ای نیز به طور قابل توجهی سرعت اینترنت شما را افزایش خواهد داد. منظور از افزایش سرعت اینترنت تنها افزایش سرعت لود نیست، بلکه سرعت بارگذاری و دانلود اطلاعات و همچنین آپلود یا ارسال اطلاعات در رایانه ی شما افزایش چشم گیری خواهد داشت. این نرم افزار هوشمند بوده و به طور خودکار با نوع مودم شما و یا هر راه ارتباطی که با اینترنت داشته باشید تنظیم شده و شروع به بهینه سازی عمل اتصال می نماید و سرعت شما را افزایش می دهد. این نرم افزار همچنین قادر است سرعت شبکه محلی مرتبط با رایانه ی شما را افزایش دهد. نرم افزار دارای رابط کاربری بسیار ساده و قابل فهمی است و تنظیمات آن سریع و در عرض چند ثانیه صورت می گیرد.


 

قابلیت های کلیدی نرم افزار NetScream:
- ایجاد تغییرات مستقیم بر روی رجیستری سیستم و فایل های سیستم برای افزایش سرعت اینترنت و دانلود
- تشخیص و تنظیم خودکار نرم افزار با مودم و یا راه ارتباطی دیگر شما
- سازگار با تمام انواع مودم ها از جمله Dial-up, DSL, ADSL, Cable, ISDN
- سازگار با ارتباط های ایجاد شده از طریق ماهواره و اینترنت ماهواره ای
- افزایش زیاد و چشم گیر سرعت اینترنت و همچنین سرعت شبکه محلی مرتبط
- رابط کاربری ساده و بسیار قابل درک و تنظیمات سریع و آسان نرم افزار
- افزایش چشم گیر سرعت لود صفحات وب
- سازگار با اکثر نسخه های ویندوز از جمله Windows 7, Vista, XP, 2008, 2003, 2000
- و …

توضیحات:
keygen را در مسیر نصب نرم افزار قرار دهید و اجرا کنید. سپس روی دکمه Patch کلیک کنید پنجره ای باز میشه و شما فایل exe مربوط به این نرم افزار را پیدا کنید و بعد نرم افزار را اجرا کنید و سریال را وارد کنید.


برای دانلود اینجا را کلیک کنید.




تاریخ : چهارشنبه 91/11/4 | 4:0 عصر | نویسنده : مهدی

Optimus G از زمان عرضه در سه ماهه سوم 2012، توانسته جوایز فراوانی در سراسر جهان به دست آورد. این گوشی هوشمند موفق به دریافت جایزه نوآوری از نمایشگاه KES برای تکنولوژی Zerogap خود گردید. همچنین ال جی اعلام کرد که گوشی هوشمند پیشرفته Optimus G این کمپانی موفق به دریافت جایزه نوآوری طراحی و مهندسی از CES 2013 گردید. این جایزه با توجه به ویژگی های فنی و طراحی زیبا و منحصر به فرد این گوشی در مقایسه با دیگر محصولات موجود، به Optimus G اهدا شد. در زمینه طراحی نیز Optimus G توانسته جایزه iF Design را در نوامبر 2012 از آنِ خود کند.



Optimus G تنها یک گوشی زیبا با عملکرد سریع نبوده، بلکه محصولی دوستدار محیط زیست است. نسخه Sprint این گوشی در آمریکا دارای گواهینامه "پلاتین ULE" و همچنین گواهینامه CarbonFree موسسه Carbonfund است.





به گفته مدیران ارشد ال جی در این بخش، تکنولوژی های جدید و مهارت های شرکت در بخش موبایل، پایه و اساس تمامی این دستاورد هاست. ال جی اطمینان دارد که با برتری در زمینه تکنولوژی های سخت افزاری خود و همچنین رابط کاربری UX که اولین بار توسط Optimus G معرفی گردید، رهبری بازار گوشیهای هوشمند مجهز به تکنولوژی LTE را در دست خواهد گرفت.



مشخصات:

صفحه نمایش 4.7 اینچی از نوع HD IPS Plus با (رزولوشن 1280 در 768)

پردازنده ی Quad-core 1.5 GHz Krait + پردازنده ی گرافیکی Adreno 320 +چیپست Qualcomm Snapdragon S4 Pro

2 گیگابایت رم

سایر ویژگی ها:LTE، NFC ، بلوتوث 4.0 و WiFi همراه با DLNA

دوربین  های 13 یا 8 مگاپیکسلی با فلش LED + ضبط تصاویر با  کیفیت 1080p

 باطری 2100 میلی آمپر

ابعاد اپتیموس جی: 131.9 در 68.9 در  8.45 میلیمتر

وزن: 145 گرم

سیستم عامل: اندروید  نسخه 4.0

رابط کاربری :LG Optimus UI v3.0




تاریخ : چهارشنبه 91/11/4 | 3:58 عصر | نویسنده : مهدی

چندی پیش اپسون از سری چاپگرهای CISS جدید خود رونمایی کرد و ورود این محصولات به بازارهای جهانی را نوید داده بود. پس از آن، این چاپگرها در اختیار کاربران قرار گرفت و با استقبال خوبی نیز مواجه شد، زیرا در این نسل از چاپگرها شیوه تامین جوهر دچار تحول شده و کار با آن برای مصرف کننده بهینه تر، آسان تر و کم هزینه تر شده است.

 
به این ترتیب که مخازن جوهر، مثل چاپگرهای جوهرافشان قدیمی عضوی جدا از پیکره چاپگر نبوده و با آن مجتمع شده است. این یکپارچه شدن مخازن جوهر مزایای متعددی را به همراه دارد که می توان از جمله آنها به سادگی فرآیند شارژ کردن جوهر، کاهش مشکلات سخت افزاری چاپگر در هنگام کار، اطمینان از کیفیت بالای جوهرها، تمیزی بیشتر محیط کار، حذف مراحل تهیه و نصب سیستم های CISS قدیمی اشاره کرد، که تمامی این موارد به صرفه جویی در مصرف وقت و کاهش چشمگیر هزینه برای کاربر می انجامد. در واقع استفاده از این چاپگر ها، هزینه های کلی چاپ را در طولانی مدت به شدت می کاهد.

گفتنی است سه مدل چاپگر L100، L200 و L800 بر پایه این فن آوری جدید در بازار موجود می باشند. هرکدام از این سه محصول ویژگی های منحصر به فردی دارند و برای کاربردهای متفاوتی تولید شده اند. مدل L100 یک چاپگر کوچک چهار رنگ مخصوص چاپ اسناد و مدارک با سرعت بالا و مدل L200 چاپگر چهار رنگ سه کاره با قابلیت چاپ، کپی و اسکن است. همچنین مدل L800، که پیشرفته ترین محصول از این سری به شمار می رود، از شش رنگ جوهر بهره برده و مخصوص چاپ عکس با کیفیت و شفافیت بسیار بالای رنگ می باشد. لازم به ذکر است همراه این محصولات، بطری های جوهر 70 میلی لیتری ارائه می شود.
 

 
نظر کارشناسان دریچه:
 
- از نظر ظاهری این پرینتر فرق چندانی با بقیه پرینتر های موجود در بازار ندارد و هیچ تلاشی برای وجه تمایز انجام نشده.
 
- کاربری این نوع جدید چاپگر ها به نظر می رسد برای افراد و مشاغلی که زیاد از چاپ رنگی استفاده می کنند و مدام دغدغه خرید زود به زود جوهر های گران قیمت را دارند، بهتر است.
 




تاریخ : سه شنبه 91/11/3 | 11:19 عصر | نویسنده : مهدی

حملاتی مانند پاک‌شدن اطلاعات رایانه‌تان توسط یک بدافزار، هک‌شدن حساب‌های آنلاین‌تان یا به سرقت‌رفتن هویت. با توجه به اهمیت این موضوع، در این نوشتار چند نکته را برای حفظ امنیت زندگی دیجیتال ‌بیان می‌کنیم.

 



استفاده از پین‌کد

تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها رایانه‌های کوچکی است و اگر این رایانه‌های کوچک مفقود یا سرقت شود، دیگران می‌توانند به ایمیل و حساب شبکه اجتماعی‌تان، عکس‌ها، فایل‌ها و پیام‌های متنی ‌و دیگر حساب‌های آنلاین‌تان دسترسی پیدا کنند. با این حال، شما می‌توانید براحتی با استفاده از پین‌کد یا قفل صفحه‌نمایش از این خطرات در امان باشید.اگرچه روش به کارانداختن پین‌کد حفاظتی در همه دستگاه‌ها یکسان نیست، اما شما می‌توانید این کد حفاظتی را در قسمت تنظیمات (settings) تبلت یا تلفن‌تان پیدا کنید. شاید رمزعبور یا پین‌کد بدون خطا نباشد و امکان دورزدنش وجود داشته باشد، اما می‌تواند اولین سد حفاظتی در برابر دزدان اطلاعات باشد.
 



نصب برنامه‌های ضدسرقت

اگر تلفن هوشمند، آیپد یا تبلت‌تان گم شود یا به سرقت برود، شاید هیچ شانسی برای یافتن آن برایتان نباشد، اما داشتن یک برنامه ضدسرقت شانس شما را برای دوباره دیدن گجت‌تان افزایش می‌دهد. شما می‌توانید گجت‌تان را از راه دور و به وسیله یک دستگاه دیگر یا یک PC روی نقشه مکان‌یابی کنید یا آژیر آن را به صدا درآورید (مثلا اگر دستگاه‌تان در جایی افتاده که از چشمانتان پنهان است، این آژیر به شما کمک زیادی خواهد کرد) یا اگر از پیدا‌شدن دستگاه‌تان ناامید شده باشید اطلاعات دستگاه را برایتان پاک می‌کند. بسیاری از این دستگاه‌ها به طور پیش‌فرض برنامه ضدسرقت با مکان‌یابی از راه دور را دارند، اما اگر دستگاه شما از این برنامه بی‌بهره است، می‌توانید از برنامه‌های رایگان که برای اندروید و iOS وجود دارد، استفاده کنید.

این برنامه را می‌توانید روی لپ‌تاپ‌تان نیز نصب کرده تا در صورت لزوم از آن استفاده کنید؛ هرچند امیدواریم هرگز به این نرم‌افزار‌ها نیازمند نشوید!

انجام چک امنیتی PC

شما باید به صورت دوره‌ای PC خود را از نظر امنیتی چک کنید. آنتی‌ویروس چیزی است که باید داشته باشید،اما یک آنتی ویروس نمی‌تواند تمام تهدیدات را تشخیص دهد. آنتی‌ویروس‌ها همیشه به‌روزرسانی امنیتی را برای ویندوز و نرم‌افزارهای آسیب‌پذیر مانند ادوبی‌ریدر و فلش، جاوا و مرورگر وب‌تان بررسی نمی‌کنند. علاوه بر این، این نرم‌افزارها رمزهای عبور‌تان را آنالیز نمی‌کنند تا ضعیف بودن آن را گوشزد کنند. از این رو باید به دنبال نرم‌افزارهایی فراتر از یک آنتی ویروس فکر کنید ؛ نرم‌افزارهایی مانند Belarc Advisor و ShieldsUp.



رمزگذاری لپ‌تاپ

یک رمز‌عبور ساده ویندوز می‌تواند رایانه شما و فایل‌ها و سند‌های موجود در آن را از نیمی تهدیدات ناشی از دسترسی افراد فرصت‌طلب به لپ‌تاپ‌تان حفظ کند، اگرچه این رمزعبور براحتی حذف یا کنار زده می‌شود.

علاوه بر این، دزدان اطلاعات و افراد فضول می‌توانند هارددیسک را جدا کرده، آن را روی رایانه دیگری نصب و به فایل‌شما دسترسی پیدا می‌کنند یا می‌توانند ازCD های مخصوصی استفاده کنند و پسورد ویندوزتان را حذف کند و بعد از آن وارد رایانه‌تان شود.از آنجا که یک لپ‌تاپ می‌تواند براحتی دزیده یا گم شود، رمزگذاری هارددیسک‌های داخلی ایده خوبی به نظر می‌رسد که مانع دور زدن یا حذف رمز عبور می‌شود.

درایو USB خود را رمزگذاری کنید


درایو‌های فلش و USB براحتی گم می‌شوند و هر کسی می‌تواند آن را به دست آورد و به رایانه‌ای نصب کند و به تمام فایل‌های شما که موجود در آن است، دسترسی پیدا کند. با در نظر گرفتن این موضوع، اگر از این درایو اکسترنال برای ذخیره‌سازی یا انتقال اطلاعات حساس و مهم استفاده می‌کنید بهتر است آنها را رمزنگاری کنید، به طوری که برای دسترسی به فایل‌هایتان باید رمز عبوری را وارد کنید. شما می‌توانید درایو‌هایی را که قابل رمزنگاری است، خریداری کنید یا خودتان این کار را با کمک نرم‌افزارها انجام دهید.

پشتیبان‌گیری آنلاین

حتما شما می‌دانید که باید یک نسخه پشتیبان از هارددیسک رایانه‌تان ایجاد کنید، اما چه اتفاقی می‌افتد اگر به درستی این کار را انجام ندهید؟ یک راه خوب برای حفاظت اسناد باارزش‌‌تان استفاده از سرویس تهیه نسخه پشتیبان آنلاین است؛ چون ممکن است بعد از بک‌آپ‌گیری از هارددیسک‌تان در یک فاجعه واقعی، هم اطلاعات هارددیسکتان و هم نسخه پشتیبان آن از بین برود یا دچار اشکال شود. سرویس‌های آنلاینی وجود دارد که به شما امکان بک‌آپ‌گیری از هارددیسکتان را می‌دهد، برخی شرکت‌های تولیدکننده آنتی‌ویروس هم به مشتریان خود خدمات بک‌آپ‌گیری آنلاین را ارائه می‌کنند. اگرچه ممکن است شیوه‌های امنیتی برای ارائه‌‌کنندگان ذخیره‌سازی آنلاین متفاوت باشد، اما این روش می‌تواند برای حفظ اطلاعات مهم و حیاتی‌تان مفید باشد.

بررسی امنیت وای ـ فای

اگر وای ـ‌ فای شما رمزگذاری نشده ـ به این معنا که وقتی می‌خواهید به آن متصل شوید از شما رمز عبور نمی‌خواهد ـ هر فردی که در نزدیکی شماست می‌تواند از طریق آن به اینترنت وصل شود و ترافیک شما را مصرف کند. برای ممانعت از ورود کاربران غیرمجاز، شما باید روتر بی‌سیم خانه‌تان را با سیستم‌های امنیتی بی‌سیم تنظیم کنید: Wi-Fiبا دسترسی حفاظت شده. (WPAیاWPA2)

برای چک‌کردن امنیت روتر بی‌سیم خود به فهرستی از شبکه‌های بی‌سیم در دسترس در ویندوز مراجعه کنید. در این فهرست کنار روترهای رمزگذاری‌نشده یک علامت هشداردهنده وجود دارد و همچنین هنگامی که شما اشاره‌‌گر ماوس را روی نام شبکه قرار می‌دهید، نوع سیستم امنیتی را نیز نشان می‌دهد. اگر روتر شما رمزگذاری نشده است می‌توانید به کمک دفترچه راهنمایی روترتان، آن را رمزگذاری کنید.




تاریخ : دوشنبه 91/11/2 | 10:36 عصر | نویسنده : مهدی

اگر شما هم جز علاقمندان نجوم و دنیای ستارگان هستید به این سه لینک سر بزنید:


Stellarium

 

برای رصد ستاره‌ها نمی‌توان بدون برنامه عمل کرد، باید موقعیت و زمان مناسب را انتخاب کرد، اما Stellarium نرم‌افزاری است که اجازه می‌دهد محل رصد و محل تماشای آسمان را بسرعت تعیین کنید و سیارات، ستاره‌ها یا منظومه‌های آسمان را در لحظه مشاهده کنید.
با رجوع به لینک زیر می توانید این نرم افزار را دانلود کنید:

 

 

 

 

Celestia

 

کشف ناشناخته‌ها با کمک این نرم‌افزار سه‌بعدی کهکشان ممکن می‌شود. این نرم‌افزار که بیش از صدهزار ستاره و منظومه را در خود جا داده، به ابزار جستجو مجهز است. از قلب خورشید تا پلوتو و قمرهایش را شبیه‌سازی می‌کند و مدام به روز می‌شود. با رجوع به لینک زیر می توانید این نرم افزار را دانلود کنید:


 


 SkyChart

 

این نرم‌افزار به نرم‌افزار Stellarium شباهت دارد و ابزارهای پیشرفته‌ای به کاربر می‌دهد تا از نظر علمی بتواند به رصد آسمان بپردازد. همچنین قابلیت برداشت تصاویر از اوضاع خاص و لحظه‌ای ستاره‌ها برای مطالعه و بررسی بعدی می‌تواند یکی دیگر از قابلیت‌های این نرم‌افزار باشد. با رجوع به لینک زیر می توانید این نرم افزار را دانلود کنید:

 




  • دانلود فیلم