سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : یکشنبه 91/10/24 | 7:50 صبح | نویسنده : مهدی

در رویداد CES 2013، شرکت Liquipel از نسل بعدی محافظ های liquid یا مایع خود برای استفاده برروی تبلت ها و اسمارت فون ها رونمایی کرد.

Liquipel 2.0 محافظی است که پوششی ضد آب را برروی دستگاه ایجاد کرده و مانع نفوذ آن به دستگاه می شود.
 
هنگامی که برای بار اول از Liquipel 2.0 استفاده می شود، این محافظ تبدیل به بخشی از دستگاه شده، که نه تنها برروی عملکرد دستگاه تاثیری نمی گذارد بلکه همانطور که گفته شد دستگاه را کاملا ضد آب می کند. در ساخت این محافظ فوق العاده از تکنولوژی نانو استفاده شده است. 
 



تاریخ : یکشنبه 91/10/24 | 7:49 صبح | نویسنده : مهدی

نگاهی به ساعت هوشمند توشیبا با صفحه نمایش OLED بیانگر این است که نسل جدیدی از ساعت ها در سال 2013 وارد بازار خواهد شد.


شرکت توشیبا نمونه اولیه از یک ساعت هوشمند جدید را در رویداد CES به نمایش گذاشت، ساعتی که به گونه ای طراحی شده تا به تلفن های همراه هوشمند اندرویدی و iOS متصل شود. این ساعت دارای صفحه نمایشی رنگی و از نوع OLED است و قدرت خود را از یک پروسسور ARM می گیرد.



همانطور که اعلام شد این ساعت هوشمند هنوز در مرحله اولیه است و شرکت توشیبا می گوید این ساعت در طرح و ظاهری متفاوت وارد بازار خواهد شد. ساعت هوشمند توشیبا همچنین در هنگام اتصال به اسمارت فون کاربر، اطلاعات و هشدارهای مختلف را به آگاهی کاربر می رساند، از جمله وضعیت آب و هوا، ایمیل، اخبار و حتی جهت و مسیرها از طریق GPS.




تاریخ : یکشنبه 91/10/24 | 7:48 صبح | نویسنده : مهدی

اگر قصد سفر به یک کشور خارجی را دارید و یا اینکه در حال آموزش یک زبان جدید هستید، حتماً نرم افزار Translator With Voice را بر روی تلفن همراهتان نصب کنید.

- ویژگی های نرم افزار:
Translator With Voice یک دیکشنری فوق العاده است که شما می توانید کلمه یا جملات را به یک زبان به آن بگوئید و ترجمه آن را به زبان دیگر بشنوید.
این دیکشنری قدرتمند قابلیت ترجمه 28 زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، آلمانی، چینی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، روسی را داراست و از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند.
- دانلود و نصب نرم افزار:
لازم به ذکر است که نرم افزار کاربردی Translator With Voice بر روی تبلت و گوشی های آیپد، آیپاد و آیفون با سیستم عامل iOS 5.0 یا بالاتر نصب و اجرا می شود.



تاریخ : یکشنبه 91/10/24 | 7:47 صبح | نویسنده : مهدی

Dusty Camera یک نرم افزار ویژه عکاسی است که با اجرای یک افکت جالب بر روی دوربین موبایل شما، عکس ها را از قاب یک پنجره تار و خاک گرفته ثبت می کند.

شما می توانید با انگشت خود گرد و غبار را از روی نقاط دلخواهتان در عکس پاک کنید و طرح های متفاوتی را پدید آورید.
گفتنی است که نرم افزار Dusty Camera برای گوشی و تبلت های دارای سیستم عامل آندروید 2.0 یا بالاتر طراحی شده و امکان به اشتراک گذاشتن تصاویر ثبت شده در شبکه های اجتماعی را به صورت مستقیم به شما می دهد.



تاریخ : چهارشنبه 91/10/20 | 7:22 عصر | نویسنده : مهدی

Fat Birds Build A Bridge داستان چند پرنده است که پرواز کردن بلد نیستند و راه بازگشت به خانه را نیز گم کرده اند.

در این بازی یک موش باهوش و بدجنس به دنبال پرندگان بامزه و چاقی است که گم شده اند و شما باید با رعایت قوانین فیزیک پل و سازه های مقاوم بسازید تا آنها بتوانند از موانع گذر کنند و به خانه برسند.
بازی Fat Birds Build A Bridge دارای شصت مرحله جذاب و گرافیگ زیبا و رنگانگ است که برای سیستم عامل iOS 4.3 یا بالاتر طراحی شده و از گوشی های آیفون 5 و آیپد مینی نیز پشتیبانی می کند.



  • دانلود فیلم