سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : چهارشنبه 91/10/20 | 7:19 عصر | نویسنده : مهدی

امروز به طور رسمی‌نمایشگاه CES 2013 شروع کار خود را اعلام کرد. اما شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بپرسید این نمایشگاه چیست و چه محصولاتی در آن معرفی می‌شوند.

 
CES مخفف واژه ی Consumer Electronics Show(نمایشگاه کالای الکترونیکی مصرفی) است که هر سال در لاس وگاس، نوادا، ایالات متحده برگزار می‌شود. این نمایشگاه هر ساله در ماه ژانویه در مرکز کنوانسیون لاس وگاس برگزار می‌شود اما بازدید آن برای عموم آزاد نیست. شرکت‌های مختلفی مثل، سامسونگ، ال جی، اچ پی، انویدیا، و … در این نمایشگاه حضور دارند و دارای غرفه می‌باشند.
 

تلویزیون جدید شرکت سونی : Sony teases an OLED 4K
 

مار رباتیکی که قابلیت 17 نوع حرکت را دارد. این لگو هوشمند که 350 $ قیمت دارد، از طریق بلوتوث یا شبکه های بی سیم  توانایی برقراری ارتباط با گوش های اپل را دارد . 
 
 

این دوربین Full HD که به صورت بی سیم به گجت های هوشمند متصل می شود با قیمت  $179 به بازار می آید.
 
 

تلویزیون 48 اینچی ال جی که قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی و Ultra HD را دارد. این تلویزیون 20 هزار دلار قیمت خواهد داشت.

این تصویر متعلق به لنز جدید شرکت سامسونگ است که می تواند از حالت دو بعدی تنها با فشردن یک کلیک به حالت سه بعدی تغییر کند. این لنز برای دوربین جدید NX300 سامسونگ استفاده می شود.
 
 

ایستگاه هواشناسی شخصی در داخل و یا خارج ساختمان با مشخصات هوای پیرامونتان را به طور دقیق به شما اطلاع می دهد این وسیله با قیمت  179 $ ارائه می شود.
 
 

نمایشگر Bendable/ سامسونگ و چند تولید کننده دیگر به معرفی نمایشگر های انعطاف پذیر پرداختند که قرار است در نسل جدید گوشی های هوشمند استفاده شود.
 
 

کنسول بازی جدید Nvidia



تاریخ : چهارشنبه 91/10/20 | 7:16 عصر | نویسنده : مهدی

Motiongraph نام یک نرم افزار عکاسی است که به شما امکان گرفتن عکس های متحرک و شگفت انگیزی را می دهد.

به کمک این اپلیکیشن می توانید قسمتی از عکس را همانند یک ویدئو متحرک سازید در حالیکه سایر اجزای تصویر به صورت ثابت قرار دارند.
نحوه کار با نرم افزار Motiongraph :
  1. عکس بگیرید : دکمه اصلی نرم افزار را فشار دهید تا دوربین موبایل شما یک ویدئوی کوتاه 2 ثانیه ای را ضبط کند.
  2. ویرایش کنید : بر روی صفحه نمایش اجزایی که میخواهید ثابت یا متحرک باقی بمانند را مشخص نمایید.
  3. ذخیره کنید: دوباره بر روی دکمه اصلی کلیک کنید تا عکس متحرک شما Save شود.
گفتنی است که نرم افزار Motiongraph بر روی گوشی و تبلت های دارای سیستم عامل آندروید 2.3 و بالاتر نصب و اجرا می شود.



تاریخ : چهارشنبه 91/10/20 | 7:15 عصر | نویسنده : مهدی

در گوشی های اندرویدی معمولا با انجام کپی کردن متن به مشکل برمی خورید. اما با دانلود این نرم افزار  می توانید از متن های کوتاه یا طولانی کپی گرفته و ان را جای دیگر انتقال بدهید یا ذخیره کنید؛ تا همیشه با سرعت عمل خوبی در نوشته ها پیش قدم باشید.

از ویژگی های این نرم افزار میشه به پشتیبانی کامل از تمامی زبان ها بخصوص زبان فارسی اشاره کرد.
 

 

برای اندروید 1.5 به بالا




تاریخ : چهارشنبه 91/10/20 | 7:14 عصر | نویسنده : مهدی

این محصول جدید آلکاتل که One Touch Idol Ultra نام دارد تنها 6.45 میلیمتر ضخامت داشته و دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی AMOLED، پردازنده 2 هسته ای و 1.2 گیگاهرتزی و سیستم عامل اندروید جیلی بین است.

این گوشی در نمایشگاه کالاهای الکترونیک CES رونمایی شد.

 
این شرکت همچنین One Touch Idol را معرفی کردکه شاید ضخامت مدل قبلی را نداشته باشد، اما آلکاتل ادعا می کند که این اسمارت فون سبک ترین محصول در رده خود می باشد. وزن آن تنها 110 گرم است و همانند مدل قبلی دارای سیستم عامل اندروید جیلی بین و صفحه نمایش 4.7 اینچی است، البته از نوع IPS.
در نهایت آنها مدل One Touch Scribe HD را نیز معرفی کردند که به گفته این شرکت اولین دستگاهی است که از پردازنده 4 هسته ای MediaTek  MT6589 بهره می برد. صفحه نمایش آن نیز 5 اینچی است و قابلیت ارتباط 4G را نیز دارد. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این محصولات منتشر نشده است./



تاریخ : چهارشنبه 91/10/20 | 7:13 عصر | نویسنده : مهدی

در این بازی شما ناخدای یک کشتی هستید که با حمله وایکینگ ها مواجه می شوید و باید در مقابل آنها از خود دفاع کنید.

شما باید از سلاح ها و امکانات متنوعی که در بازی قرار داده شده استفاده کرده و به هر نحوی که ممکن است مانع از غرق شدن کشتی شوید.
لازم به ذکر است که بازی Draw War: Save Yer Booty بر روی تلفن های همراه دارای سیستم عامل سیمبین 3، آنا (Anna)، بل (Belle) و سری شصت ورژن 5 (S60v5) نصب و اجرا می گردد.



  • دانلود فیلم